İstifa Etme Sebepleri! Patronunun Yanında Geğirmesi?

            2 aydır çalıştığım şirketten patronum yanımda günde en az 10 kere geğiriyor diye istifa ettim bugün. Ve bana 3 ay deneme süresi, o yüzden ilk 3 ay sana sgk yapmayacağım demesi yüzünden değil, geğirmesi yüzünden istifa ettim.


           Ayrıca sadece geğirme de değil, hönküre hönküre burnunu silmesi falan, saçma sapan hareketleri, ofiste sadece ikimizin olması gibi rahatsız edici unsurlar sigortasız çalışmamın verdiği rahatsızlıktan daha fazlaydı.

          Maalesef insan zor durumda kalınca böyle mantık dışı iş tekliflerini kabul etmek zorunda kalıyor. Üstelik bu iş benim ilerlemek istediğim ya da alışık olduğum bir sektöre de ait değil. Çok zor durumda kalmıştım 2 aydır işsizdim ve bu teklifi kabul etmek zorunda kaldım. Keşke kabul etmeseydim demiyorum inanın bu 2 ay içerisinde kazandığım para bana ilaç gibi geldi. Gerekirse sevmediğin, zorlandığın bir işte çalışacaksın ama çalışacaksın demiyorum kesinlikle. İnsanın arkasında onu destekleyen bir ailesi varsa, düzgün bir iş bulana kadar idare edebilirsin.



         Benim arkamdaki ailemde destekliyordu beni ama ben bu desteği değil kendi paramı kazanmak istiyordum. Bu da bana hayat tecrübesi oldu, şimdi yeni bir iş arama yolu gözüktü. Hem de acilen! Teşekkürler.




Yorumlar

Popüler Yayınlar